menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Whole-Child Development, Learning, and Thriving: A Dynamic Systems Approach (Elements in Child Development) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9781108949569

Whole-Child Development, Learning, and Thriving: A Dynamic Systems Approach (Elements in Child Development) (en Inglés)

Richard M. Lerner (Autor) · Pamela Cantor (Autor) · Karen J. Pittman (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Whole-Child Development, Learning, and Thriving: A Dynamic Systems Approach (Elements in Child Development) (en Inglés) - Cantor, Pamela ; Lerner, Richard M. ; Pittman, Karen J.

Libro Nuevo

$ 35.11

  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Whole-Child Development, Learning, and Thriving: A Dynamic Systems Approach (Elements in Child Development) (en Inglés)"

We discuss whole-child development, learning, and thriving through a dynamic systems theory lens that focuses on the United States and includes an analysis of historical challenges in the American public education system, including inequitable resources, opportunities, and outcomes. To transform US education systems, developmental and learning scientists, educators, policymakers, parents, and communities must apply the knowledge they have today to 1. challenge the assumptions and goals that drove the design of the current US education system, 2. articulate a revised, comprehensive definition of whole-child development, learning, and thriving that accepts rather than simplifies how human beings develop, 3. create a profound paradigm shift in how the purpose of education is described in the context of social, cultural, and political forces, including the impacts of race, privilege, and bias and 4. describe a new dynamic 'language' for measurement of both the academic competencies and the full set of 21st century skills.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes