menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Early Childhood in England: Towards a Democratic Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781787357174

Transforming Early Childhood in England: Towards a Democratic Education (en Inglés)

Claire Cameron (Editor), Peter Moss (Editor) (Autor) · Ucl Press · Tapa Blanda

Transforming Early Childhood in England: Towards a Democratic Education (en Inglés) - Claire Cameron (Editor), Peter Moss (Editor)

Libro Nuevo

$ 42.94

  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Early Childhood in England: Towards a Democratic Education (en Inglés)"

Early childhood education and care has been a political priority in England since 1997, after a long period of neglect. Public funding has increased, and political parties aim to outbid each other in their offerings to families at each election. Transforming Early Childhood in England argues that, despite this attention, the system of early childhood services remains flawed and dysfunctional. National discourse is dominated by questions of the cost and availability of childcare, while a devalued workforce is characterized by a culture of quantifiable targets and measurement. With such deep-rooted problems, Claire Cameron and Peter Moss argue, early childhood education in England needs more than minor improvements. In the context of austerity measures affecting many young families, transformative change is urgent. Transforming Early Childhood in England offers a critical analysis of the current system and proposes change based on a universal right to education. The book calls for revisions built on democratic principles, where all learning by all children is visible and recognized, educators are trusted and respected, and outcomes-driven targets are replaced. Combining criticism and hope, and drawing on inspiring research, the book is essential reading for students, educators, practitioners, parents, academics, and policymakers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes