menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Resonant Learning in Music Therapy: A Training Model to Tune the Therapist (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 17.4 x 1.9 cm
Peso
0.67 kg.
ISBN13
9781849056571
Categorías

Resonant Learning in Music Therapy: A Training Model to Tune the Therapist (en Inglés)

Pedersen, Inge Nygaard ; Lindvang, Charlotte ; Beck, Bolette Daniels (Autor) · Jessica Kingsley Publishers · Tapa Blanda

Resonant Learning in Music Therapy: A Training Model to Tune the Therapist (en Inglés) - Pedersen, Inge Nygaard ; Lindvang, Charlotte ; Beck, Bolette Daniels

Libro Nuevo

$ 47.45

  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Resonant Learning in Music Therapy: A Training Model to Tune the Therapist (en Inglés)"

Resonant learning allows students to develop and fine-tune their therapeutic competencies through first-hand experiences: being in client roles themselves, being in preliminary therapist roles with co-students in client roles and reflecting on those experiences. These resonant learning processes are preparatory steps in developing a professional music therapist identity through internship and later employment positions and continuing supervision. Outlining the Aalborg model of resonant learning, developed at Aalborg University, Denmark, Resonant Learning in Music Therapy discusses the benefits and drawbacks of 'tuning the therapist' and encourages its integration into music therapy courses around the world. The book sums up research on resonant learning and presents core exercises, directives and vignettes from the training processes of the Aalborg model. Explaining how students' self-agency is enhanced by long-term personal experiences in group- and individual therapy, observing work with clients in an institutional setting, working with clients themselves, and undergoing close group and individual supervision, the editors and contributors also explore the benefits of implementing resonant learning within other therapist training programs and healthcare professions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes