Compartir
Reading Assessment to Promote Equitable Learning: An Empowering Approach for Grades K-5 (en Inglés)
Laurie Elish-Piper
(Autor)
·
Mona W. Matthews
(Autor)
·
Victoria J. Risko
(Autor)
·
Guilford Publications
· Tapa Blanda
Reading Assessment to Promote Equitable Learning: An Empowering Approach for Grades K-5 (en Inglés) - Elish-Piper, Laurie ; Matthews, Mona W. ; Risko, Victoria J.
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 25 de Junio y el
Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Reading Assessment to Promote Equitable Learning: An Empowering Approach for Grades K-5 (en Inglés)"
Many standard reading assessment approaches fail to capture the strengths and needs of students from diverse sociocultural, linguistic, and academic backgrounds. From expert authors, this book guides educators in planning and conducting meaningful, equitable assessments that empower K-5 teachers and students, inform responsive instruction, and help to guard against bias. The book's holistic view of reading encompasses areas from text comprehension and constrained skills to building trusting relationships and promoting students' agency. Twenty-eight assessment strategies are explained in step-by-step detail, including helpful implementation examples and 32 reproducible forms that teachers can download and print in a convenient 8 1/2" x 11" size.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.