menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
332
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9783639764536

Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education

Yolonda Pawielski (Autor) · Scholars' Press · Tapa Blanda

Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education - Pawielski, Yolonda

Sin Stock

Reseña del libro "Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education"

There is a vital need for all teachers to provide students with an equitable opportunity to access 21st century skills within their everyday school life, and academia is seeing an increase of non-traditional students entering college classrooms (Forlin, 2011). Since the majority of non-traditional students enrolling in teacher education programs are female (Forlin, 2011), this study focuses on female non-traditional pre-service teachers (FNTPST). It is imperative that FNTPST feel comfortable with technology and debunk the stereotypical prophecy of their expected technological incompetence.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes