Compartir
The Researched Guide to English as an Additional Language: An Evidence-Informed Guide for Teachers (en Inglés)
Tom Bennett
(Ilustrado por)
·
Hamish Chalmers
(Ilustrado por)
·
John Catt Educational
· Tapa Blanda
The Researched Guide to English as an Additional Language: An Evidence-Informed Guide for Teachers (en Inglés) - Chalmers, Hamish ; Bennett, Tom
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 05 de Julio y el
Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Researched Guide to English as an Additional Language: An Evidence-Informed Guide for Teachers (en Inglés)"
In this edition, Hamish Chalmers provides a primer on the key questions teachers and researchers have about the education of children learning English as an Additional Language (EAL). From the general implications of teaching children in a language that many are still in the process of learning, to the specifics of EAL-friendly pedagogy, this volume includes contributions from both teachers and researchers in the field: Victoria Murphy, Constant Leung, Jonathan Bifield, Feyisa Demie, Ann-Margaret Smith, Naomi Flynn, Holly Joseph, Tracey Costley, Xiao Lan Curdt-Christiansen, and Eowyn Crisfield.