menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How Children Learn: Getting Beyond the Deficit Myth
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
226
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN
1594511055
ISBN13
9781594511059

How Children Learn: Getting Beyond the Deficit Myth

Terese Fayden (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

How Children Learn: Getting Beyond the Deficit Myth - Fayden, Terese

Sin Stock

Reseña del libro "How Children Learn: Getting Beyond the Deficit Myth"

The inspirational stories of young learners in this book discredit assumptions behind recent educational reforms, including high stakes testing and No Child Left Behind policies. The experiences of the American Indian children and the author, a kindergarten teacher, challenge the widely held assumption that minority children enter school "at risk." Deficit theory assumes that minority children are responsible for their failure by cultural deficiency or family ineptitude. Fayden vividly shows how truly equitable treatment of minority children can improve students' inherent abilities to learn and can result in higher achievement for minority and all young children.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes